2012-07-04

Uppe med tuppen idag

Vaknade 6:20 av att jag behövde gå på toa, la mig i sängen igen för att jag ansåg att det var liiiiiite för tidigt att gå upp så dags idag. Men det ansåg inte min kropp, efter 20 min snurrande i sängen bestämde jag mig ändå för att gå upp så har varit uppe sedan strax innan 7 idag *pust*

Så tog ett beslut att åka ner till Ica och handla lite frukost till mig och Roger idag. Så nu väntar det nya frallor och nykokta ägg på honom samt en kopp kaffe när han orkar pallra sig ur sängen :) Var precis där inne så han är iaf vaken.

Han undrade dock varför jag var uppe och när jag sa att jag varit uppe sedan 7 undrade han varför och det gör då jag med. Men Ameli hade andra planer för mig idag, för hon var igång och buffade redan halv 7.

1 kommentar:

mamma sa...

Vilket privilegium att ha en pigg och vaken babies.
Härlig känsla med en sparkande liten dam