2012-07-22

Helgen

Vart ju bjuden på sommarfesten som pappa och Annika visst haft varje sommar.

Åkte och hämtade syrran och Sebbe tidigare på lördagen för att åka ner innan för att hjälpa till. Väl där fanns det inte mycket att göra så vi satt och njöt i solen en stund innan vi alla invaderade duschen och väntade på gästerna.

30 pers tror jag att vi blev till slut, vissa jag mer än gärna träffade och vissa jag verkligen inte ville träffa.

Vi "unga" hade det trevligt iaf och vi sov hos syrran inatt så det blev en sen morgon men fick nybakade scones till frukost. Det var trevligt, och sen fick jag en del barnsaker som vi hade som barn att ta med hem.

Vi tog en vända inom Biltema inför marknaden på tisdag och handlade då även två skenor till Amelis rum för att ha hyllor till böckerna och lite annat. Tyvärr så insåg vi inte att de hakarna som vi köpte inte gick på de skenorna som vi valde. Så nu får vi fixa nya hakar innan det går att lösa.

Jag känner mig helt slut i huvudet och är tröttare än vad jag borde tycker jag. Men handlar väl om att vi inte har många lugna stunder sen vi flyttade ner. Känns som att vi har miljoner saker att göra *ler*

Ska iväg till sjukgymnasten imorgon och fixa ett foglossningsbälte.

Inga kommentarer: