2012-07-27

Sjukhuset

Legat inne för observation sen igår då flödet till Ameli var lågt och jag hamnade i alla möjliga riskgrupper på en gång. Mina Ctg som gjordes såg bra ut och de pratade om sammandragningar som jag inte kände just då men eftersom jag inte vet hur de känns hade jag misstagit de få jag fick för fosterrörelser :)

Inatt fick jag en vända medicin till för frökens lungmognad om nu kejsarsnitt skulle bli aktuellt.

Så imorse kollade de nya Ctg som även det såg bra ut men mitt i förmiddagen kom de in och bara slängde ur sig att jag inte fick äta min frukost för om inte flödet såg bra ut idag så var det snitt som gällde. Kändes som att gå in i en vägg. Så raka vägen in för Ul och tack och lov var flödet normalt dag!! Så nu är det tjafs med mitt insulin istället för medicinerna har ökat mina värden och jag har fått höga ketoner i urinen som de vill bli av med innan de släpper hem mig. Så hoppas på att få komma hem ikväll. Problemet är ju att sockerfolket inte jobbar i helgen och jag får inte gå hemma med så högt socker och ketoner.

Nu hoppas vi att sammandragningarna ger med sig lite eftersom jag nu känner dem och blir mer och mer påtagliga BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: