2012-03-06

Läkarbesök

Har ett läkarbesök imorgon. Hatar lite att de är mitt på dagen, för de dagarna gör att jag inte alls kan jobba. Ska vara där 13:30 imorgon och var hos dietisten 11 igår. Är inte lönt att jobba varken innan eller efter de tiderna. Får väl börja be om tidigare tider, men samtidigt så är jag ingen morgonmänniska så ska jag inte jobba så vill jag inte vara i Huddinge 8 på morgonen. Räcker med att jag just nu behöver ställa klockan på 8 för att vara vaken om i fall att jag behöver arbeta.

Dietisten var ganska nöjd med vad vi äter, men jag ska äta mer kolhydrater till middagen och dricka mer mjölk. Har vant mig vid att inte äta potatis, ris och annat eftersom det alltid handlat om att jag ska gå ner i vikt, nu handlar det om att föda bebisen istället, så det är bara att lära om.

Har ju en fördel att vara gravid mitt i sommaren så jag kan få äta all frukt jag förmår att äta :p DET är lycka! :) Skadar ju inte att svägerskorna har kolonilotten heller :) Kommer nog bo där nere *fniss*

2 kommentarer:

sysbo sa...

Något speciellt som ska odlas? Kram

Sophie sa...

Jordgubbar ;) Ananas lär väl inte vara så lätt att odla, inte saltlakrits heller väl *skratt*