2012-03-02

2009-12-28

Hehe, satte mig och läste gamla inlägg i bloggen och redan 2009 hade jag dille på att skaffa barn.

Nu 2 år senare sitter jag här, gravid i vecka 11+5 :) Vi har sagt upp lägenheten och flyttar hem till Skåne igen om 3 månader!

Roger sa upp sig från jobbet idag, så hans sista dag är 31/5 men får gå veckan innan då han hade arbetat för mycket då detta halvåret, så en vecka betalt! Skönt, för då kan vi flytta i lugn och ro.

Är som Roger sa idag; nu börjar det bli verkligt OCH skrämmande! Vi ska ändå flytta 60 mil och även om vi båda flyttat hit så är det nu lite mer logistik. Har ändå 4 katter som på någon vänster ska åka bil ner, det ska fixas med städningen (städfirman) och någon måste lämna nycklarna.

Måste prata med pappa OM Göran eller någon har en lastbil vi kan få låna och OM/HUR vi löser det.

2 kommentarer:

mamma sa...

Jag tycker att det är jätteroligt att ni kommer "hem". Allt praktiskt går att lösa.
Sen är det himmelens roligt att ni ska ha babies, även om jag träffar nyfödda varje dag så är det speciellt med er teling och mitt barnbarn.
Ha en skön helg

Lillsyrran sa...

Pappa kan köra Görnas lastbil så löser det sig! Ha bara folk som kan bära nära tillhands :)