2010-12-24

Mina julklappar



Kattliv tidning av Mamma och Tommy

Brev av Roger, som innehöll att han skulle hämta min riktiga julklapp vilket var nallebuketten

Bild på Nea, av Nea

Löfte om en fika av Amanda när hon ska bo hos oss i 2 veckor

Brodyr av Syrran och Sebbe (till oss båda, men tror det är jag som kommer brodera:))

Rikskuponger av pappa och Annika, även fått pengar :) Tack, dessa kommer till god användning

Ljus av Pia

Brodyr av Syrran och Sebbe. Fast tror det är syrran som sytt :) Står "Sophie & Roger, August 15,2009 aka vår bröllopsdag)

BIL (BMW Z3, min drömbil) från Roger. En sparbössa.

Sen fick jag ju även mina mystofflor av Pia, min bok av Elin, anka av Marie, Icebug skor av Roger och en massa julkort!

1 kommentar:

sysbo sa...

En till julklapp ska komma på posten från mig! Den har väl fastnat någonstans i snöovädret från skåne till Stockholm. Kram