2010-12-17

Fredagen

Jaha, idag har jag varit ledig (från skolan då) men varit iväg och jobbat. När jag kom dit visade det sig att ett av barnen hade ont i magen och mådde därför inte så bra, hon hängde efter en av pedagogerna men när vi skulle se på film satt hon i mitt knä och var så söt. Hon satt dock och studsade lite upp o ner men vi trodde bara det var för magen men när det blev varmt på mina ben funderade jag på något annat, och jovisst.

Hon hade kissat på sig och därmed över mina byxor. Stackaren grät som en stucken gris eftersom det var raka vägen till toa som gällde, hon kissade men inget mer eftersom hon inte gör nummer 2 på förskolan alls. Stackaren var jätteledsen och som tur var kom mamman när vi höll på att byta byxor på henne. Hon skämdes lite för att ha kissat på sig men det var ju inte hela världen, det är en del av en 3 årings uppväxt :)

Så det var väl en bra och trevlig fredag :)

Inga kommentarer: