2010-12-01

Hatar snön!!

Var med Maya hos veterinären igår. Var tvungen att åka ner till Apoteket och hämta hennes medicin och efter det skulle jag gå in på Coop för att handla något att äta för mig och Roger. I entrén halkar jag till och vrider mitt knä ur led IGEN, fast det har inte skett på 3 år. Så efter ca 1 minut för jag tillbaka knäet och så lång tid tar det aldrig. Så där sitter man på golvet på Coop och lipar som ett barn. När chocken lagt sig orkar jag flytta på mig och får vänta på att Roger ska komma med tunnelbanan.

Tror nog jag nästan gav kunderna som var på väg in en smärre hjärtinfarkt. Men sånt är livet när Sophie slår sig *ler*

Så nu sitter jag hemma, med ett lindat knä och ingen möjlighet att gå till skolan eller jobb. Tack för detta Sophie. Du gör dig själv stolt... eller smärre knäpp.

Tänkte ringa till VC men om de har kryckor att låna mig så vet jag inte hur jag ska ta mig dit för att hämta dem. Och de har stängt när Roger kommer hem... hej och hå vad bra allt är

Inga kommentarer: