2010-09-08

Tjing tjong

Då var livet på väg in igen i sin rutt som alltid under höst/vinter fram till vårkanten då Grönan öppnar igen.

Som det ser ut nu blir det inget ridande då hennes medryttare ville vara kvar så det är lite tråkigt men hittar nog någon annan att rida hos. Har ett par stycken jag har mailat och hoppas väl på någon där. Är väl ett problem att jag inte ridit på snart 12 år men samtidigt går det inte att få erfarenhet om jag inte får rida. Men hittar jag ingen så får jag väl rida på ridskola istället även om det kan bli dyrare och bara 1 ggn i veckan.

Skolan rullar på och jag gillar engelskan jag läser just nu. Är skönt att jag faktiskt gillar det jag läser. Sitter just nu och skriver i grammatik boken som vi ska ha gjort till terminen tar slut :)

See ya later folket!

Inga kommentarer: