2010-09-21

Fy fy på mig

Fick en pik av Lotta imorse om att jag inte uppdaterar min blogg tillräckligt mycket :)

Och nej jag gör väl inte det men livet har för mycket att bjuda för att hinna skriva även om jag borde ta mig den tiden kanske.

Imorse (07:20) körde jag Roger till jobb eftersom jag snart ska iväg och rida. Resan ska ta 20 minuter när det är dagstrafik. Det tog oss 30 minuter att köra till Heron men när jag skulle hem hade trafiken kloggat igen ganska bra så 1 timme senare var jag hemma igen. *pust*

Så nu ska jag äta lite innan jag ska ta mig ut till hästen. Jag och Lena ska rida nu på förmiddagen (eller ja från 12 iaf) så sen kan jag vara kvar hos Vinúr lite hur länge jag vill eftersom Roger ska hjälpa sin far med flyttsaker efter jobb.

Måste plugga lite i eftermiddag med. Har ju lektioner imorgon...

Inga kommentarer: