2010-06-06

Smickrad

Skedde en sak på jobb ikväll som inte skett innan. Blev raggad på av en besökare idag, och inte en kille utan en tjej.

Hon och en killkompis kom fram till kassan och skulle ha åkkuponger. Tjejen undrade då om jag möjligen var singel och jag svarade "tyvärr, jag är gift". Det var ju synd sa hon för annars ville hon ha mitt nummer.

Jag uppskattade komplimangen men funderade på om hon var seriös pga fnittrandet.

En stund senare kom de tillbaka med resten av killgänget och då förstod jag att hon menade allvar, resten av killarna var lagom homosexuella. Hon undrade andra gången om jag inte ändrat mig och det hade jag ju inte :) Men hon ansåg att jag skulle skilja mig för hon var ju ett väldigt bra kap :) Jo det tror jag säkert att hon var men även om jag varit singel är jag inte lagd åt det hållet *ler*

Hon och killarna var jättetrevliga och jag tror de uppskattade att jag inte tog illa upp och fortsatte smeka deras egon :)

Inga kommentarer: