2010-06-11

IKEA

Skulle ha jobbat igår men ringde jobb och frågade om jag behövde eftersom jag vet att vi varit överbemannade ett par dagar och jag behövdes inte. Det var skönt eftersom Roger är ledig.

Så vi tog oss ut för att handla present till äldsta svägerskan som fyller år om 3 dagar. Hon blir ju gammal *ler* 45 år fylls det och det ska firas med buller och brak. Eller i allafall ska vi ringa och sjunga *ler*

Efter presentshoppandet åkte vi till IKEA då jag ville titta på tv möbel. Vi hittade faktiskt en snygg och funderade på om vi skulle köpa den nu eller vänta. Dumma som vi är tog vi den redan igår och hem for vi för att bygga.

Dumheten tog inte slut där för på vägen ut från IKEA fann vi alla sommarmöbler till balkongen och till det akacia-trall för balkongen. Den var nedsatt och billigare än vi hittat innan så det blev trall ovanpå allt med. Så hem for vi med trall och ny tv-möbel.

Så väl hemma blev det lite mat för att sedan dra igång att bygga. 5 timmar senare stod den nya möbeln på plats och alla sladdar dragna snyggt och dvd hyllorna byggda. Behöver dock köpa en till idag, eller Roger ska köpa en till vill säga. Blir väl att städa och ha sig på söndag när jag är ledig.

Nu är det att äta frukosten innan jobbet kallar. Hoppas på att få gå hem tidigare så jag har ont. Det är den tiden på månaden

1 kommentar:

sysbo sa...

Jag fyller år!!
Kram