2009-08-26

*pust* Tillbaka

Idag rök lösnaglarna som jag gjorde till bröllopet så nu kan jag börja leva normalt igen, de var bara ivägen men de var ändå snygga.

Ledig idag, men har lite att läsa inför imorgon. Kommer dock inte kunna läsa allt då jag inte fått hem alla böcker men det får jag överleva, har nästan hälften iaf.

Var på MediaMarkt idag och beställde foton från bröllopet, får se när de får tummarna loss och får maskinerna att fungera så vi kan få hem dem men förhoppningsvis på måndag kan Roger ta med dem hem när han börjar jobba igen. Sen åkte vi till skärholmen för att gå på Panduro för att handla saker till tackkorten. Så nu ska även de göras. *pustar lite* Men det ska nog gå bra, ska inte bli så avancerat, för det pallar jag inte med.

Jobbet börjar igen på fredag och jag är visst efterlängtad viket jag inte trodde :) Blev glad när många säger att det ska bli skönt när jag kommer tillbaka, varför vet jag dock inte. Vad gör jag som inte de andra gör? *skratt*

Så nu hoppas jag på att jag har lite att skriva om på bloggen så jag kan återgå till mitt vanliga liv. Iaf så normalt det kan bli.

Inga kommentarer: