2009-08-14

Bröllopsveckorna

Jaha ska jag försöka skriva med mina nya naglar om vad vi gjort i två veckors tid kanske...

-måndag körde vi ner, stannade i Jönköping ett par timmar.
-tisdag tog vi det lite lugnt, åkte till EKOhallen och handlade
-onsdag åkte vi till Bo Ohlson i Tomelilla och sen en tur till Nova i Lund
-torsdag körde vi till Skurup och pangade pistol och sen åkte vi till syrran i Ystad och kollade när Sebbe spelade handboll
-fredag körde vi tll mamma, på förmiddagen var jag och fixade ögonbrynen
-lördag körde vi från landskorna tillbaka till krisitanstad för att kolla Lillö med Rogers systrar för att sen köra tillbaka till mamma i Landskrona
-söndag körde vi ner till pappa i Beddingestrand på kvällen
-måndag körde vi till Tyskland med pappa och syrran för att handla all sprit till bröllopet
-tisdag körde vi till Malmö med pappa och en vända ut till Annika
-onsdag körde vi hemåt Kristianstad igen
-torsdag hämtade vi nycklarna till stenhuset och det dekorerades
-idag fredag har jag på morgonen varit och fixat mina naglar, vi har även hämtat Micke och ska hämta andra Micke i Hässleholm om ca 1,5 timme. Sen blir det genrep ikväll och det ska pillas en del till här hemma.

Inga kommentarer: