2009-08-01

Ding Ding Ding

Undrar när ding ding bilen kommer och hämtar dong dong lilla mig :)

Jag känner att jag håller på att bli knäpp. Jag vill bara att det ska bli den 15e så jag slutar oroa mig ör att något ska gå fel. Låg vaken halva natten inatt (eller sov väldigt oroligt) för alla tankar som gick runt i mitt huvud om saker som kan gå fel. Roger är inte till mycket hjälp eftersom han tycker att jag fixat nästan allt redan så kan jag väl fixa resten med.

Rogers inställning till resan på måndag är att han har hur mycket tid som helst under 14 dagar medan jag har att göra de flesta dagar. *Suckar*

Idag drog vi iväg till stan för att fixa lite saker och det tog ca 1,5 timme och sen åkte vi hem igen. Alla program är snart klara och sen städade Roger nästan hela lägenheten.

Inga kommentarer: