2008-11-22

Snö

Det är precis vad det är som strilar ner från himlen och landar på marken. Vad fint det är samtidigt som jag blir nervös för hur halt det blir. Som många av er vet så hatar jag kylan och halkan. Går på helspänn halva vintern!

Mamma ansåg att jag skulle skriva oftare här så hon visste vad som händer i mitt liv :) Jag lovar mamma att jag ska försöka, men ibland orkar jag bara inte skriva.

Den 6 dec ska vi på julbord med Rogers jobb. Får se hur bra det blir i år.

Och om inte det var nog så ska mannen min kanske byta position på jobbet. Men det får vi veta i nästa vecka, inget är klart än och vi vet inget så *shhh* :)

1 kommentar:

sysbo sa...

...håller med mamma din, klart du ska srkiva här oftare så vi har koll på er... nyfiken blir jag, vad är det för ny position lillebror kanske ska få? Stor kram till er båda från äldsta syrran!