2008-11-24

5 veckor blev...

...tre *kippar efter luft*

Kom ett brev idag om vår nya lägenhet där det såå fint stod att som det var nu så blev lägenheterna klara innan 1 jan 2009 så inflyttning sker redan 15 december!!

Lyckan spred sig inom mig samtidigt som rädlsan och ångesten för hur vi skulle lösa detta. Men jag vet inte riktigt hur jag ska resonera längre.

Sen ringde den dam vars kusiner hade varit här och tittat på vår lägenhet och frågade lite saker och som det ser ut nu så kan de nog flytta in redan runt 4 januari om vi löser det snyggt. Men ska då höra med dem om besiktningen för den är egentligen inte förrän den 14e jan. Har jag tur så slipper vi städa arslet av oss.

Så rädslan och lyckan har blandats friskt idag. Men i slutändan så är jag mest bara lycklig. Lyckan att flytta in och fira jul/nyår i en ny lägenhet kan inte bli bättre.

Inga kommentarer: