2008-10-18

Oj vad duktig jag var då...

... var visst vad alla hos tandläkaren ansåg idag, inklusive Roger!! Gjorde inget speciellt mer än att jag lagade en tand utan bedövning :)

Gör ju mer ont att få bedövningen än de sekunder som det ilar i hålet :) Men de ansåg alla tre att jag var allt mellan dum och duktig.

Nu ska jag gå och sova och hoppas jag kan kramas med Roger ett tag. Somna i hans famn och bara må som jag ska. Han åker ju på måndag så sen blir det lite tomt, även om Misan kommer vara hemma. Men det är inte riktigt samma sak ändå. Är ju inte min älskling! Men sen kommer ju mamma så då blir allt bra igen! :)

WoW har släppt sin nya spelmotor och fy fan säger jag bara. ALLA, och då menar jag, ALLA lvl 70 är inloggade för att questa upp till 80. Och WoW har gjort massor nytt och tagit bort en del, så nu får man aha upplevelser 20 ggr på en kväll...

GOD NATT!!

Inga kommentarer: