2008-10-16

Kunde inte hålla mig borta.

Nej det var inte länge jag stannade borta från bloggandet. Men saknade någonstans att kunna skriva av mig riktigt ordrentligt. Men ska försöka uppdatera min blogg lite oftare numera, även om det kan bli korta inlägg.

Har skett en del sen jag tog bort min blogg. Skolan har fortsatt, Misan har bestämt sig för att i stort sett flytta till Sthlm och Roger har semester! :)

Igår var vi, genom Rogers jobb, bjudna på förhandvisning av "Burn after reading". En galen film med George Clooney och Brad Pitt. Vändningar som inte var räknade med måste jag säga. Dock ingen film jag frivilligt hade sett på bio.

Gumman min. Jag saknar dig!! Måste snart ses för den där fikan innan jag blir knäpp... Lotta hör av dig så bestämmer vi något.

Idag 16/10 blir Misan 25 år, GRATTIS på dig. Ska nästan skicka ett sms till henne nu så här på nattkvisten. *skickar sms* hihi, väcker henne säkert! ;) Men det får man räkna med när man är bekant med oss två tokstollar!

Nej, dags att sova innan jag däckar framför datorn!

Inga kommentarer: