2008-10-20

Bye bye...

... Roger.

Snart tar han sin väska och drar ner till skåne i en vecka. Kvar blir jag och Misan. Och katterna såklart! :)

8:45 imorse ringde det på dörren, fan vad pulsen rusade. Men lugnade mig ganska snabbt när jag kom ihåg att vi ju skulle få installerat en brandvarnare idag. 2 sek tog det sen var han utanför dörren igen. Snacka om effektivt, så snabbt har nog aldrig en hantverkare jobbat innna *ler*

Grattis Nea på din födelsedag idag! Lovar att du kommer bli glad. Mer säger jag inte :)

Misan grät när hon insåg vad vi köpt till henne i 25 års present. Vi satte henne på en skattjakt i lägenheten och när hon hittat alla 7 delar så öppnade hon dem en efter en och insåg att jo vi HADE köpt alla 7 delarna av Harry Potter böckerna på engelska till henne. Lyckan är och var total! :)

Nu ska jag ha något att äta och pussa på Roger innan han åker. Mamma kommer ju på fredag *wohoooo*

Inga kommentarer: