2012-01-20

Mitt arbete

Av någon anledning så har jag helt missat att handledningsgruppen inte hade mer tid än till 19 december och tror inte Hans berättat det heller då vi pratades vid under ventileringen och han sa att vi ses om någon vecka. Men igår mailade jag kursansvariga och undrade och fick då ett mail av Hans imorse.

Han hade inte varit inne och läst då han ansåg att hans arbete var avklarat och detta med att han ska Ok:a att vi lämnar in var inte alls hans jobb. Så nu får jag göra klart helt själv.

Men nu vet jag iaf, även om man kan anse att Hans borde ha kunnat skriva något på Mondo sidan för att peppa oss lite.

2 kommentarer:

sysbo sa...

Mycket märkligt sätt att handleda på. Du var ju inte färdig, då borde han fortsätta handleda tills nästa gång du går upp.... Ja, ja håller tummen för dig!

Sophie sa...

Ja vi får sporadiskt komma ner så vi inte chockar er allt för mkt i sommar :)