2012-01-20

Farsta C

Roger jobbade bara 7-10 igår eftersom de hade morgonmöte. Annars var han ju ledig, så då blir de schemalagda den tiden för att vara med på mötet.

Jag tog lite sovmorgon men tvättade håret och fixade kaffe till dess att Roger kom hem 11. Sen for vi en vända till Farsta C bara för att komma ut lite.

Jag passade på att gå in på apoteket och fixa lite insulin och tror att jag nallade hela Doc Morris lager av insulin, detta då han undrade om jag ville ha alla 5 paket :) Klart jag vill, de går ju åt!

Sen tog vi en sen lunch där vi delade på dumplings och Yakiniku, mumma var det, även om jag inte tyckte dumplingsarna smakade så mkt och såserna var för starka för min smak.

Efter det åkte vi hem för att se på skidskytte och senare på kvällen handbollen.

Vi städade även ut julen, det var på tiden.

Inga kommentarer: