2012-05-09

Nya beslut

Tog beslutet igår att höra med skolan när nästa inlämning för mitt arbete är. Fick svar idag och det är 1 månad senare, 1/7 så det siktar jag på nu istället. Kommer aldrig i hela världen kunna bli klar tills vi flyttar, så ska se till att bli klar med all läsning tills dess att vi flyttar och sen fokusera på att skriva månaden efter det. Samtidigt så kan jag få hjälp av Marie och syrran när de är nära och bra så att man kan träffas och diskutera annat än över telefon.

Skiter just nu i när jag blir klar med skolan, fokuserar nu istället på att packa och att bli klar med den kompletteringen som jag vill ha gjord tills vi flyttar, så har jag "bara" arbetet kvar när vi flyttat. Och jag lär ju inte få ett lärarleg eller ngn examen innan lillan kommer till världen ändå så, why the rush :) Även om jag vill bli klar så vill jag inte heller lämna in ett arbete som jag inte är nöjd med. Nu har jag ju snart stenkoll på hur jag vill ha det :)

Inga kommentarer: