2011-02-07

Dagen

Varit på Grönan idag för att spåna idéer för hur A-kassan och Stora Entrén ska se ut inför sommaren. Får se hur mycket av det jag och Denise gav som förslag är av intresse för byggarna :)

Sen åkte jag hem och andades i en timme innan ytterkläderna åkte på igen och jag tog en promenad till Äventyret där jag träffade Anki. Vi hämtade lilla Theo och hon visade mig hur man gick hem från förskolan hem till dem. Ska ju hämta Theo på förskolan imorgon och vara hos honom tills hans fader kommer hem från Malmö imorgon kväll. Ena förskolepedagogen (pluggar till barnskötare) fick mig att känna mig som 15 igen :/

Hon frågade om jag och Anki träffats innan, och vad svarar man på det?! "Nej, Anki hittade mig på bussen hit!?" Klart som f*n att vi träffats innan, vilken normal mamma lämnar sin 1 åriga son med en främling??!!

Inga kommentarer: