2010-08-30

Skola

Då var det dags för skola igen. Har 3 veckor värt VFU denna terminen samt 2 veckor värt resa till Salisbury i England.

Som alltid letar man febrilt efter ett ansikte man känner igen för att inte känna sig helt ensam men se inte skedde det. Inte förrän jag stod vid min stol och såg ett ansikte som jag tyckte såg bekant ut, och JA det var en av tjejerna från matten som jag läste i våras. Så nu har man iaf ett ansikte att känna igen.

Nu väntar jag på att Rogers träning ska ta slut så jag kan pussa på honom, eller iaf bjuda på en kopp te :) Allt beroende på hur ont han kommer ha *småler*

Har just nu en mailkonversation med en tjej som letar medryttare till sin häst, enda problemet är att det tar 40 min att köra och lite över 1,5 h att åka kollektivt men det ska väl lösa sig 2 dagar i veckan.

Inga kommentarer: