2010-07-04

Söndag

Jaha, då var det slut på ännu en vecka även om man helt tappar tidsuppfattningen så som vi jobbar. Ledig lite här och var och jobbar alla tider på dygnet känns det som. Men nu sägs det att det är söndag och det får jag väl tro på. Hoppet är väl det sista som lämnar en... eller så sägs det iaf.

Idag har vi varit lite duktiga iaf. Jag skrev ny matsedel så vi vet hur maten ser ut en månad framöver så då blev det till att köra och handla. Jag handlar gärna i 2 veckors perioder just nu då det är så varmt och eftersom vår frys endast är en halvfrys. Så det gjorde vi och sen bestämde vi oss för att tvätta bilen, eller iaf avfetta bakluckan så den slipper vara svart.

Så när vi hade tvättat bilen körde vi iväg och tvättade bilen på OKQ8 för att få den helt ren. Så om någon inte visste det så har vi faktiskt en VIT bil. Det var vi förundrade av måste jag säga :) Så nu skiner den ett tag framöver iaf.

Sen blev det att laga lite mar, god och kall pastasallad med kyckling. Eller ja, mer ett hopplock av pasta, kyckling och grönsaker men jag kallade det sallad :) Och under tiden vi åt såg vi på film. Freedomland hette den och var helt okey.

Häromdagen tittade vi på film med och såg på Mulan eftersom Roger inte sett den, ska se på Pocahontas någon dag med eftersom han inte sett den heller. Min man är ett dåligt Disney fan. Eller iaf när det gäller att ha sett de "gamla" filmerna iaf.

Puss på er alla, nu ska jag dricka mitt te.

Inga kommentarer: