2010-07-26

Jag är en dålig kvinna

Usch vad dålig man kan vara på att skriva i bloggen men jag har bara inte haft motivationen till det.

Idag har vi städat hela lägenheten och vi är inte vana vid att ha det såhär rent :) Så nu är det snart dags att smutsa ner igen. 4 katter gör sitt om inget annat :)

Fick igår veta att vi får besök onsdag kväll. Marie och Amanda kommer hit ett par dagar bestämde dem :) Så om inget annat så städade vi för det... eller så städade vi inför resan *ler* tro vad ni vill vettja :)

Annars har jag varit ledig i 2 dagar nu och ledig imorgon sen blir det jobb 6 dagar i rad. Inte långt kvar sen tills vi åker *wohooo* Beställt Ica bankkort för att kunna använda där borta så vi inte behöver använda våra egna kort och riskerar att bli bestulna på en massa pengar. Har även beställt hem EU kortet från försäkringskassan om vi blir sjuka, har även kollat in Arlandas hemsida för att se om reglerna för mitt insulin. Kommer ha nästan allt insulin i handbagaget om ifall att väskan kommer bort på vägen. Vill inte vara i London en hel vecka utan insulin. Det känns inte så jättebra.

Får börja fundera på packning även om det är 2,5 vecka kvar men jag jobbar en hel del så fundera får jag väl göra, om inget annat kan jag börja skriva en lista :)

1 kommentar:

sysbo sa...

Ska bli kul att komma upp till er kort och intensivt!! Kram