2010-04-15

Solen gör sitt

Märks att våren är här för jag kommer iväg och gör saker.

Sen vi kom hem efter påsk var det dags att ta sig i kragen för nu är magen för stor. Så det har varit att ha stegräknaren på sig i veckan för att se hur mycket jag går en vanlig dag utan ansträngning. Det är ungefär till skolan och hem igen men det ger ca 7500 steg faktiskt. Har även köpt träningsband att träna med hemma, lite för styrkan. Sen ska jag flörtta med mor och se om hon kan tänka sig att handla en cykel till mig i 25 års present istället för en shoppingrunda när de kommer hit...

Allt har gett resultat för jag har redan gått ner 2 kg sen vi kom hem.

Idag var vi ute en timme och gick med. Gick bort till djursjukhuset för att boka hälsoundersökning till småttingarna och sen bort till centrum för att handla mat till ikväll...

Var även ute med småttingarna på gården innan och de två töserna kan skrika om de inte känner sig trygga kan jag berätta :) De jamade så grannarna tittade...

Inga kommentarer: