2010-04-23

Fredag

Idag är det första dagen på nya fältstudieskolan/VFU skolan för mig. Mälarhöjdens skola i en åk2. Ser fram emot nästa vecka och att få undervisa dessa barn i matematik.

Efter skolan ska jag till SF för att hämta lite kläder och skor jag har där sedan jag jobbat, som jag nu behöver på Grönan i sommar. Blir mer grönan än vad det blir biograf i sommar ju. Så inte länt att mina jobbarskor ligger där när jag kan ha nytta av dem på ett annat ställe :)

Sen blir det att åka till Grönan för att se om det finns större byxor att få tag på, de har ju kinastorlekar och har inte lärt sig även om de köpt in helt nya scenkläder till oss... Inte ens de små damerna på jobb kommer i de stora storlekarna och det säger väl en del...

Annars får jag jobba i mina byxor jag använt på SF innan jag fick mina jobbyxor där.

Det löser sig alltid. Sen blir det att jobba hela helgen. Funny funny

Inga kommentarer: