2009-03-29

Lite seg

Har varit lite slött i min kropp den senaste veckan, kan dock vero på att jag farit runt som en knöppgök trots att jag inte haft sådär jättemycket att göra.

Måndag: Åkte till skolan för att se att lektionen var inställd
Tisdag: Körde Roger till jobb på morgonen som vanligt då jag är på Lidingö på eftermiddagen. Dock var jag tvungen att köra direkt därifrån till min andra familj för att ta igen den inställda lektionen pga min nackspärr veckan innan.
Onsdag: Pluggade på dagen för att sedan åka ut till Saltsjö-Duvbo för den nya familjen. Blev dock inget mer med den familjen pga killen som skulle undervisas.
Torsdag: Arbetsgruppen hela dagen och sedan undervisning på kvällen som alltid.
Fredag: Lämnade Roger hos tandläkaren, körde och lämnade bilen för att byta däck. 1 timmes tidsfördriv till det var gjort. Körde till Fruängen för att få nytt kostnadsförslag på Speedy. Körde hem för att senare köra till Slagsta och handlade blommor, hämtade Roger på jobb kl 5. Körde till kendon för att Roger ville hälsa, sen körde vi hem.
Lördag: Besiktning av bilen, gick sådär. Körde till kendon och hälsade idag igen, körde sedan till stan för att kolla lite till bröllopet. Körde sedan och handlade på Willys, var helt slut när vi kom hem igen och här sitter man nu och inser att man snart flyttar fram klockan en hel timme!

Det har inte blivit så mycket planerat motionernade men ett par promenader har det blivit.

Insåg också att Amanda fyller år om 2 dagar, hon får dock inte presenten förrän vi kommer ner efter påsk :)

Inga kommentarer: