2009-03-04

Det börjar bli kallt...

... och kanske inte så konstigt eftersom Stockholmshem stängt av värmen och varmvattnet sendan en timme tillbaka och det börjar kännas i lägenheten. De skulle visst fixa något med värmen och alla husen i kvarteret skulle bli av med värmen till runt 16 idag. Typiskt att det var just idag när jag ska vara hemma hela dagen. Alla andra dagar har jag i allafall något annat att göra.

Ska försöka få in simningen i veckoplaneringen nu med. Var och köpte simkort igår både till Roger och mig.

Måndag: Skola till 15 sedan varannan vecka jobb på kvällen
Tisdag: Jobb på eftermiddagen annars plugga resten av dagen
Onsdag: Plugga hela dagen, simma på kvällen när Roger har Kendo
Torsdag: Arbetsgruppsträff till runt 14:30 sedan jobb på kvällen
Fredag: Fältarbete till 14 sedan eventuellt simma på kvällen
Lördag: Plugga halva dagen sedan ledig
Söndag: Plugga halva dagen och simning med Roger

Det är väl min vecka för tillfället, sen får vi se hur det blir, men 3 dagar i veckan vill jag försöka komma iväg och simma. Fördelen är att vi får simma i alla 14 simhallarna i Stockholm och vissa har öppet senare på kvällarna.

Inga kommentarer: