2008-12-10

Vart tar tiden vägen?


3 dagar har gått sen jag skrev sist. Vet knappt vart den tiden försvann.

Skolan är igång igen och slutar den 18 dec för lite liv men inte är det lugnt fram till dess. Stor inlämning som skulle lämnas in igår tisdag, samtidigt som ett nytt moment startat och stressen bara ökar. Men jag är inte så stressad som jag brukar. Inlämningen för detta nya momentet ska vara inne senast fredag och jag har inte börjat. Tur den bara ska vara på 2 sidor :) Ska sätta mig imorgon när jag kommer hem från skolan. Ska sitta kvar efter föreläsningen eftersom vår lärare blev arg igår då vi missförstått att uppgifterna skulle göras innan seminariet när vi är vana vid att arbete under lektionen. Men han påstod att det alltid var såhär som han sa och vi hade alla hakan i bordet av förvåning. Ingen av oss förstod hur det kunde bli så fel i informationen.

Annars hämtar jag nycklarna till vår nya lägenhet på måndag direkt efter vårt seminarium och jag börjar bli nervös. Har ju faktiskt inte sett lägenheten alls från insidan. Ska bli roligt att flytta även om det är nervöst och stressigt. Så veckan ser ut som såhär. Skola mån,tis,fre...flytt ons,tors och sen åker vi till skåne mellan 21-25 dec. Tack för det lixom :)

Inga kommentarer: