2008-12-18

Flyttade!

Är vi nu. Sitter i nya lägenheten och den är såååå fin. :) Får soffan från IKEA imorgon och sen kan vi ju faktiskt bli klara med att få upp allt ur kartongerna. Köket är snart klart och badrummet med. Förrådet håller Roger på med att sätta upp hyllor i för alla sina AS saker. Sovrummet saknar byråer så vi kan få upp kläderna men det kommer efter julen så nu plockar vi kläder ur väskor *ler*, vad roligt man kan ha det egentligen.

Fick igår en ny läkartid ÄNTLIGEN. Men tro fan att det är den 16 jan när vi har slutseminarie i skolan så jag måste byta tiden IGEN. Tror nästan att de vet när jag är som mest upptagen, förra tiden var ju på registreringen och inte heller den kunde jag missa. Snälla låt det inte ta 4 månader till innan jag får en ny tid för då går jag under på kuppen!

Nu ska jag peka och berätta för Roger vart hyllan i badrummet ska sitta.

See ya

Inga kommentarer: