2008-11-05

Mamma...

... så du läser min blogg :) Vad söt du är ibland.

Klart jag inte bara sitter på rumpan hela dagarna, har ju faktiskt gått ner 1,3 kg sen jag började med viktklubb.se
Jag äter nog 1000 kalorier mindre än vad jag brukar. Och jag har även sett att jag äter väldigt lite ibland när jag bara är hemma. Så nu tänker jag mer på vad jag äter och det är ganska kul att se sin utveckling.

Annars skiner faktiskt solen idag och Misan sitter och drömmer sig bort med Sims 2. Hon leker Mrs Depp :) Ska snart bygga grunden till deras hus så hon kan bygga. Misan påstår att hon har dålig fantasi, men det tror jag inte på. Fast hon kanske behöver lite tips och råd, så därför hjälper jag. Det är roligt att låtsas på det viset. Roger och jag har precis skaffat barn och är lyckliga i vårt hus. Iom IKEA expansionen så kunde jag faktiskt bygga det sovrum som vi har idag :) Häftigt värre.

See ya!!

Inga kommentarer: