2013-06-27

Mer bilder

Bloggen har nu blivit bildbombning istället :) Har inte så mycket att skriva om annars, dagarna rullar på i maka takt. Roger jobbar och jag försöker få hushållet att fungera när Ami sover :)

Ami sover utan napp nu iaf vilket är skönt, men sover fortfarande oroligt hela nätterna. Hon somnar vid 20-21 snåret och har börjat vakna mellan 6-7, men ibland kan jag få henne att somna om till 8-9. Gått från att äta 2,5 flaska (600-700 ml) till 1 flaska (250 ml) men det smaskas under hela natten.
 Fundersam stil när jag sover hos mamma, undra vad jag tänker på :)
 Jag har blivit Slavko junior :) Pappa ska leka i skogen i helgen.
 Busunge ute på äventyr ;)
 Söt när jag väl sover :) Raklång
 Somnade gott på min och mammas promenad, men mamma gillade inte att det regnade
Spillevink?!

Inga kommentarer: