2012-10-05

...

Inte skrivit på länge men det finns inte så mkt att skriva om egentligen just nu som inte handlar om bajsblöjor eller kräk :)

Dagarna rullar på här hemma och vi försöker hinna med alla dagliga sysslor samtidigt som Ameli sover mindre och mindre om dagarna och har blivit hungrigare om nätterna, så det är ett vågspel just nu.

Igår skulle vi "bara" till Kristianstad för att hämta Rogers gamla gamla gamla vagn från typ sekelskiftet men eftersom vi glömde nycklarna till systrarna behövde vi vänta tills de kom hem så vi åkte en vända till Ekohallen och sen körde vi till Knislinge och köpte 2 byråer begagnat för att ha som skötbord och byrå till Amelis rum då både jag och Roger får ont i ryggen av det skötbord (skänk) som vi hade. Så efter det åkte vi till systrarna och skulle "bara" installera en dator till dem som slutade med att vi fick middag och var hemma igen kl 21 igår. Ska väl sägas att vi åkte hemifrån klockan 12. Så det blir inte så mycket "bara" när det gäller oss ibland.

Så dagen idag har inneburit ett besök på BVC, damen väger nu hela 3300 gram och är 49,5 cm lång. Hon fixerar även blicken och tittar. Gulpar mat gör hon med vilket innebär en hel del mer kräk men så blir det när man inhalerar sin mat.

Nu ska jag ställa mig och diska innan jag ska packa ner alla Me&I sakerna som ska med till Marie på söndag och sen ska jag fixa i köket. Men nu skriker damen så dags att mata henne först.

 Nya skötbordsplatsen


PUSS

Inga kommentarer: