2012-09-12

*morr*

Inget har fungerat elektroniskt idag.

Nätet la av i eftermiddags, vilket det INTE ska göra eftersom vi har bredbandet genom telejacket. Så Roger får ringa dem någon dag och fråga varför det gör så, höll ju på att missa ännu en auktion på Tradera på grund av det. Var samma sak häromdagen och då missade jag att vinna auktionen.

Sen har min mobil strulat med, inte sett/hört att det ringt och inte fått alla sms som ska ha skickats till mig heller och de sms jag försökt skicka har inte heller alla de levererats. Så både 3 och Telia står inte högt på min lista idag!

Ser nu fram emot att det ska bli lördag så vi kan få visa söta Ameli för sin moster och Sebbe. Ska bli roligt att spendera helgen med dem.

Annars kommer hemsjukvården hit imorgon för att mäta och väga skruttan. 

 Lillälsklingen 12/9
 Mina nya glasögon, nu ser jag äntligen som jag ska igen :)

Inga kommentarer: