2011-05-04

Min födelsedag igår

Det blev en riktigt trevlig födelsedag igår.

Jag fick en del samtal igår och massa grattis meddelanden på Facebook. Sen väntade jag på tills Roger kom hem och han var ju lagom hemlighetsfull :)

Det blev en tur till Skärholmens galleria (SKHLM) och där fick jag shoppa loss som Roger uttryckte det, men jag tog det lite piano :) Det blev ett par Ecco skor att ha på jobb i sommar och även 2 linnen och en BH med trosor. Sen åkte vi ut till Heron City där det blev mat på Amazon :) Deras revben ska man inte skoja om, de är såååååå goda ;)

Av Roger fick jag även 3 stycken Tatty teddy björnar och två änglar.

Svägerskorna och ungarna skickade blomstercheckar och ett ursnyggt halsband (kommer bild senare). Pappa skickade pengar och Annika skickade en tavla med korsstygn. Mamma betalar för lite byxor jag beställt :). Urbra :)

Då var man 26 nu då :) Och inte känns det annorlunda för det

Inga kommentarer: