2010-11-26

Fredag

Japp, så var ännu en vecka borta. Vart den tagit vägen vet jag dock inte. Kanske försvann den under all snö som fallit, eller så vill den helt enkelt inte vara med på noterna.

Det har varit intensiva veckor nu ett tag, så det ska bli skönt att kunna andas lite igen efter nästa vecka. Helgen ser inte bättre ut än veckan gjort. Imorgon är det handbollsjobbade för DIF då de har derbymatcher i Kungliga Tennishallen, så yipppie till att jobba 11:30-21 imorgon och sen har jag i all min snurrighet lovat Roger att följa med honom på loppiset på söndag där han ska sälja en massa airsoft saker. Men hur tänkte jag då?! Att ge upp en annars ledig söndag :) Men vad gör man inte för den man älskar. Roger däremot kommer nog vara lite bakis på söndag då han ska på julfest med nya jobbet :) Men det är han värd. Han trivs så bra där och det märks på honom att dessa 8-17 tiderna passar honom mycket bättre. Helgerna är ju numera VÅRA!! :)

Nu verkar det som att barnen vill komma in i klassrummet även om vi inte börjar förrän om 10 minuter :) Men så är det alltid... 5-7 minuter innan vi börjar efter rasterna står de och drar i dörren utan att tänka lite på att även jag och Sara har rast, eller har lite att göra innan lektionen börjar. Men sånt är livet på en pinne och jag trivs som fisken i vattnet med dessa ungarna. Helt klart detta jag ska göra resten av livet. Förskolan är inte min grej, den får syrran behålla för sig själv :)

Inga kommentarer: