2009-12-10

Torsdag

Idag är det torsdag, iaf om man ska lita på kalendern. Men jag vill inte lita på den, jag vill gärna ha ett par dagar till i veckan så vi hinner med det som ska göras inför flytten.

Skolan är väl det jag borde prioritera, men det känns svårt just nu. Idag blir det skolan med gruppen inför redovisningen imorgon, sen blir det att åka raka vägen till nya lägenheten för att måla en vända till. Fredag blir skola mellan 9-15 då vi har redovisning och sen ska jag och Olga göra en observation. Efter det blir det åter igen en vända till lägenheten tror jag.

Hoppas på att Roger kan åka till lägenheten fredag förmiddag för att måla och sen tar vi det sista på kvällen för att sedan åka hem och packa järnet av oss!

Som tur är blir det bra i lägenheten så det blir skönt att flytta in i en lägenhet som man kan pilla med och faktiskt trivas i ordentligt. Men först stressa stressa stressa!

Inga kommentarer: