2009-11-16

Frivilliga

Finns det de som vill ställa upp att vara modeller för mig? Ta lite utomhusbilder eller liknande.

Är ni ett gäng som vill ta bilder ihop så gärna för mig, har ni idéer om vart vi kan vara och lite roliga bildsessioner så tar jag gärna emot de förslagen, lite roliga bilder skadar ju aldrig.

Unga som gamla, stor som små spelar ingen roll. Ju mer variation jag kan få desto bättre. Gravid eller med liten bebis eller småbarn? Det löser vi. Just nu tar jag inte betalt men vill att jag ska kunna använda bilderna på hemsidan för att locka kunder. Givetvis får ni behålla bilderna som jag tar på er.

HÖR AV ER VETTJA :)

1 kommentar:

Humman sa...

Om du är riktigt duktig och kan lyckas fånga en bra sida av mig på bild, så varsågod! Jag ställer gärna upp. Men som sagt, jag är osäker på jag ens HAR en bra sida... =/