2009-01-13

När kollapsar jag?

Ding Ding Ding när slår klockan för mig? Hehe, och nu pratar vi inte bröllopsklockor utan galenskapsklockan!

Är enormt stressad just nu och vet inte hur jag ska klara detta. Är 2 veckor nu som det är mängder att göra. Det är så illa att jag snart bara släpper allt istället och gör allt halvdant istället.

Nu är besiktningen imorgon så då blir vi av med det, sen ska en tenta in imorgon. Då blir det att ge sig på opponeringen som förhoppningsvis bara tar torsdag att göra, sen är det slutseminarie på fredag och helgen får gå till att göra de kompletteringar som jag behöver göra så jag kan bli godkänd och få mina pengar av Csn.

Sen börjar jag nästa termin runt den 26 jan så inte blir det lugnt alls. :) Men jag borde väl vara van vid detta just nu.

Ding på er alla!!

1 kommentar:

sysbo sa...

Du fixar det!! Har jag klarat av flytt, dödsfall, nytt heltidsjobb och pluggande på tre kvartsfart så vet jag att du klarar dig igenom detta....Beta av en sak i taget! Kram från äldsta syrran i Krstd